Canon eos 6d och studion

Jaha, då har jag hittat vad jag önskar mig i present nästa gång.
En canon eos 6d, som kommer att släppas i december. 
Den har så många nya helt fantastiska egenskaper och den bara väntar på att få bli ägd ;)
 
För övrigt tog jag några bilder på L i studion här om dagen och de blev så här:
 
 
 
 
Inte helt fel va?
 
Gillar sista bilden då hans ögon och liknande är så himla skarpa!
Annars ser han lite lustig ut min lilla sötnos.
 
Nä, sängen nu så jag orkar upp imorgon.
Ha de bra Ciao Bella


Jättefina bilder på Lucas! Så kul att ha en egen studio :) Kram

Svar: Tack gumman söt du är! och jaaaa studion är awsome!! Kram
Bella Brithén

2012-10-09 // 20:51:24

Kul du hittat ännu en hobby. Tycker det är synd att barnfoton har så mkt nappbilder. Hade gärna sett fler barnbilder utan napp så barnen syns mer

Svar: Fast jag har ju jätte många bilder utan napp också??? Om du kollat längre ner på inläggen så är ca de 3 senaste utan napp :D Men jag försöker tänka på det. Tack Sandra.
Bella Brithén

2012-10-12 // 09:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback